maanantai 20. lokakuuta 2014

WEEK 11

11 viikkoa jo vierähtänyt, kyllä aika menee nopeesti! Tällä kertaa taas viikkopostausta kuvien muodossa.
 
 
 
Maanantaina joen rannalla kavereitten kanssa kalassa, ja sain kalan!! Myöhemmin tilattiin pizzaa ja paistettiin kalat mitkä saatiin:) // Vain Eugenessa. Kalkkunoita virtaa ovista ja ikkunoista...// Maailman-huonolaatuisin-selfie! // Accessories <3
 

 Starbucks & matikkaa (once again) // Mun hostäiti on maailman paras kokki:) // Pelattiin korttia hostien kanssa // Gone girl enkuksi!

 
Ah, vapaa keskiviikko <3 // Rockykin nautti kunnolla myöhäsestä aamusta:) // Breakfast // Taas Kristan kokkauksia! En voi sietää sieniä ja oon monta kertaa kertonut sen mun vanhemmille. Ne taas rakastaa sieniä. Sitten kun olin syönyt ton lihalla (krhm. ) täytetyn paprikan, krista sanoi: When you weren't looking I put a shitload of mushrooms in there. Kyllä sienet maistu kun luulin joksku muuksi:D
 
 
Perjantain yyber fancy asu kouluun // Joo meijän uus lemmikki...// Länkkäriridausta ekaa kertaa, pääsin kristan kaverin kanssa maastoilemaan!

 
 Minä ja Callie:) Callie on ihan mahtava heppa, kuunteli jokaista apua jonka annoin, totteli ja ymmärsi kaiken mitä siellä selässä tein, vaikka en oo koskaan länkkäriheppaa ridannut! // Ah rakastan länkkäri kamoja! // :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti