sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

AXE LADIES

Liityin viime maanantaina meidän koulun Ultimate Frisbee  joukkueeseen, ja lauantaina meillä oli turnaus Bendissä. Mulla oli siis kolme päivää (treenit on ma,ke ja to koulun jälkeen) harjotusta takana, ja sinne turnaukseen lähin ihan kokeilumielellä. Meillä oli neljä peliä, joka peli on 50 minuuttia. Kahessa vikassa pelasin hurjan paljon, kun viimein pääsin mukaan pelin ideaan ja mun puolustus pelas hyvin, niin mun valmentaja sanoi 'Keep doing exactly what you're doing, I love it!!' :) Meijän hyökkäys ja puolustus pelas kahessa vikassa pelissä niin hyvin yhteen että voittetiin ne ihan kuus nolla. Mulla on ihan mahtava tiimi! 
 
Ajettiin tyttöjen kanssa Bendiin perjantai illalla ja nukuttiin yhden perheen luona olkkarin lattialla. Lauantai aamuna sitten lähettiin peleihin ja siellä menikin koko päivä. Koko turnaus oli ihan mahtava, joukkueen kaikki tytöt olivat mulle niin mukavia ja kannustavia, ja kehuivat mua moneen kertaan. Oon onnellinen että viimein liityin joukkueeseen, ultimate on ihan mahtava laji ja en malta oottaa että saan pelata ja oppia lisää!! Go south!!
 

Slumber party

 



Go Axeladies :)

South on three, South on three!! One two three SOUTH!!


Pyysin yheltä kaverilta paitaa lainaksi, tottakai se löysi mulle paidan numerolla 69...Thanks dude

Kapteeni Emma sai hienon kopin!

Katherine receiving the disc

Minä pötkin





Meijän upee valmentaja!






Celebrating after a point





Just before landing the disc in the endzone, Ganell threw the disc to Emma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti