torstai 24. huhtikuuta 2014

FIRST ONE

Noniin, nyt mä sain viimeinkin jotain aikaiseksi ja sain kuin sainkin tän blogin raakaversion kasattua. Ei oo tyylikkyydellä pilattu tätä blogia ei..
Mutta nyt sitten pieni tietopläjäys siitä, että mistä oikeen on kyse!

Elikkäs, mun nimi on Oona, oon 16-vuotias ja käyn Lohjalla lukiossa ensimmäistä vuotta. Mun elämä tulee kuitenkin muuttumaan syksyllä aika roimasti, sillä silloin koittais lähtö vaihtoon, joko USA:an tai Kanadaan! Tästä lähtemisestä mulla on välillä vähän ristiriitaset tunteet, jännittää joko ihan sikana tai sitten en jaksais millään oottaa. Mutta kun se lähtö joskus - yllättävän nopeesti - koittaa, oon luultavasti ihan hermorauniona, hah! Asiaa helpottaa kuitenkin tosi paljon se, että järjestö joka mut sinne toimittaa on Rotary, ja musta he ovat tehneet ihan mahtavaa työtä koko tän ajan ja mulla on todellakin sellanen fiilis että kaikki on kunnossa ja että musta varmasti huolehditaan hyvin. 
Sitten vähän tästä blogista; Tänne tuun raapustamaan mun kuulumisia sieltä pallon toiselta puolelta, perheen ja ystävien nähtäväksi, ettei sitten tarvitse jokaista informoida erikseen. Oon aika haka räpsimään miljoonia kuvia, joten niitä varmasti täällä näkee ihan kyllästymiseen asti. Aijon päivitellä tänne myös kaikkea muutakin, ei niin vaihtoon liittyviä, mua kiinnostavia juttuja.
Jos tänne eksyy nyt syksyllä lähtevä vaihto-oppilas - tai vaikka entinen - niin kommentoikaa tai laittakaa s-postia, kunhan jotenkin otatte yhteyttä. Ois tosi mukava jutella jonkun kanssa ja vaikka tutustua muihinkin lähtijöihin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti