maanantai 11. elokuuta 2014

FIRST WEEK IN EUGENE

Nyt on eka viikko vaihdosta mennyt, oon selvinnyt paremmin kuin hyvin!

Mun perhe on tosi mukava, host äiti Krista on ihan mielettömän hauska, nauran aina vedet silmissä sen jutuille!:D Host iskä Scott on näyttäny mulle koko talon kaikki laitteet ja paikat ja auttanu mua liittymän ja netin kanssa, sekä katsonut mun kanssa Pretty Little Liars -sarjaa:D Sekä meillä molemmilla on pakkomielle oreoihin...Molemmat vanhemmat on tehneet mun ekasta viikosta ihan mahtavan! He esittelivät mut kaikille tutuilleen, kavereilleen ja kavereiden kavereille...Sekä mun host sisko Mackenzie on esitellyt mut kavereilleen ja tänään oon menossa syömään heidän kanssa!

Nyt oon päässy käymään Kristan mukana Walmartissa sekä jossain jättiruokakaupassa, joka myi kaikkea vähintään kymmenkertaisen määrän:D Teki mieli ostaa semmonen 24:n paketin oreo pakkaus...Käytiin Scandinavian festareilla, ja siellä tutustuin kahteen samaa koulua käyvään tyttöön! He olivat tosi mukavia ja kutsuivat mut ensi perjantaiksi mukaan hengailemaan. Käytiin myös Scottin kavereilla syömässä ja Kristan kaverin uima-altaalla viettämässä sunnuntai.  Krista ja Scott lähtee aina aamuisin 5.30 juoksemaan, sinne en kyllä oo jaksanut raahautua:D Joogassa kävin heidän mukanaan, oli enemmän kuin mielenkiintoista...Kaiken kaikkiaan oon viihtynyt tosi hyvin, syönyt terveellisesti, ollut koko päivän menossa ja nukahtanut jo 11 aikaan illalla:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti