sunnuntai 3. elokuuta 2014

LAST NIGHT

Viime viikonloppuna järjestettiin mulle läksiäiset, johon kutsuttiin sukulaiset, perhetutut ja mun kavereita. Perjantaina tuli suurin osa, istuttiin vaan terassilla ja syötiin herkkuja! Illalla käytiin vielä parhaitten kavereitten kesken iltauinnilla, oli niin mukavaa!

Lauantaina partyt jatku, vähän vähemmällä vierasmäärällä. Sunnuntaina vielä mummi ja ukki tuli käymään, sillon ekaa kertaa vähä itketti kun mummi oli nii surullinen mun lähdöstä...

Keskiviikkona vietettii vielä ihan mahtava läksiäis-ilta mun parhaan kaverin Ainon kanssa, varmaan yks parhaimmista päivistä koko lomassa:)

Tää loppuviikko on kulunut muutaman parhaan ihmisen kanssa hengaillen, panikoiden ja pikkuveljen joukkuetta Itämeri Cupissa kannustaen! Oon panikoinut nyt viimiset 24 tuntia pakkaamisen, siivomisen ja kaiken tarvittavan hoitamisen kanssa, mut sitä lukuunottamatta, en ois voinut kuvitella parempaa vikaa viikkoa suomessa!




En koskaa kunnolla uskonut et tää päivä tulis, mutta se kuitenkin tuli - ihan pirun nopeesti - nimittäin viiminen ilta. Mulla on edessä vielä pakkaaminen, parhaan kaverin hyvästeleminen, vika yö omassa sängyssä, ja se kaikista pahin - perheen hyvästeleminen lentokentällä. No, what doesn't kill you makes you stronger vai mitä?

1 päivä. Siis 17 tuntia ja 8 minuuttia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti