maanantai 15. syyskuuta 2014

WEEK 6

 
Noni kyllähän niitä kuvia taas tuli, nauttikaa!
 
 
 
Maisemia bussipysäkiltä kotiin kävellessä! // Kalkkunat käppäilee täällä tsillisti ympäriinsä, niitä menee melkeen joka päivä kymmenen tien yli kun kävelen pysäkiltä kotiin:D // Katu koulun vieressä // Bussissa all by myself

 
Lounas koulussa, leipä ja omena! // Ennen koulun alkua istuskelin Science Hallin penkeillä ja tein läksyjä // Bussilla kouluun menossa! // Pelastusliivi kouraan ja menoks! Mentiin iopeessä jokeen uimaan, hypättiin siis kalliolta virtaukseen, sen takia pelastusliivit!

 
Rotarykokous! // Pinssejä // Mun uus ah, niin moderni puhelin. No, soittaminen ja tekstaaminen onnistuu. // Mun ihana iskä lähetti suomalaista suklaata <3

 
Rotaryillallinen perjantai iltana, minä omassa elementissäni:D // Finland, Japan & Ecuador // Kokattiin spagettia ja jauhelihakastiketta (Krista tunki sinne myös sieniä, mä noukin ne pois haha:D) // Starbucks ja matikkaa...

 
 Launtaina pääsin ekaan futispeliin, Go ducks! Voitettiin reippaasti! En oo vielä oikeen innostunut futiksesta, se on niin erilaista ku mikään muu laji...Enkä ymmärrä sääntöjä, hurrasin suurin piirtein väärälle joukkueelle.

 
Dinner with second host family! Mansikka limua <3 // Paras. Lasagne. Ikinä. // Sunnuntaina mun ihana kaveri Cara otti mut mukaan tallille, pääsin ratsastamaan! <3 Ekassa kuvassa Bella, Caran oma heppa, ja tokassa minä ja Dude, heppa jolla pääsin ratsastelemaan

 
Pääsin myös kuvaan Bellan kanssa;) // Cara ja sen yhteistyöhaluton heppa // :) // Dude! // Oli ihan mahtava päivä, kisattiin toisiamme vastaan kukkulaa ylös, voitettiin Duden kanssa Bella ja Cara monen hevosen mitalla! Cara tarjos voittajalle Frozen Yogurtit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti