maanantai 22. syyskuuta 2014

WEEK 7

Seitsemän viikkoa on jo tullut täällä rapakon takana vietettyä, kyllä on aika mennyt nopeesti...
Tällä viikolla aika meni jälleen kouluun, Dramassa meillä on ihan ylityhmiä harjotuksia (sorry not sorry), matikasta tulee läksyjä ihan pirusti mutta tykkään kuitenkin siitä kurssista, ja iop on mun ultimate lemppari! Siellä on mun parhaimmat kaverit, parhaat opettajat ja kivaa tekemistä. Torstaina pelattiin rugbyä ja rakastuin siihen heti. Onneks pelataan sitä kuulemma tosi usein!
Keskiviikkona käytiin Kristan kanssa tsekkaamassa just avattu H&M, ja sieltä tarttu muutama juttu mukaan. Ja lauantaina meidän piti käydä vaan palauttamassa pulloja, mutta eksyttiin shoppailemaan...Löysin halvat talvikengät, ja rakastuin sadan dollarin talvitakkiin. Jonka aijon ostaa vaikka mikä olis!
Lauantaina mentiin Benin, mun kaveri IOP:eestä, ja sen kavereitten kanssa uimaan, keskellä yötä! Oli ihan mielettömän hauskaa ja tutustuin paremmin Benin kavereihin, jotka on kaikki tosi mukavia:)
Selitystä tällä kertaa, mutta on niitä kuviakin muutama!
 
Lounasta tyttöjen kesken:) // Pirun kalkkunat pelottelee mua melkeen joka päivä // Selfie...Mun hiukset on vaaleentunu ihan sikana, oon kohta blondi:D

 
H&Mästä löysin ton ylisöpön hameen, perjantain asu kouluun! // Päivällistä ravintolassa Kristan kanssa // Aamupala! // Brownie, täytteenä minttua<3

 
Fall fest koulussa, lounastettiin kun DJ soitti musaa, pelattiin pelejä ja syötiin hattaraa! // Mun ihanat talvipopot<3 // Piirsin hennakynillä itelleni vähän koristuksia:)

 
IOPeen läksyt! Maanantaina taas päästään uimaan! // Laadukas kuva meijän yöuinnilta:D // Too many selfies, no pistetään uuden paidan piikkiin;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti